אימוני כוח בקרית חיים

אימוני כוח בקרית חיים

אימוני כוח קרית חיים

אם אתם מעוניינים להשיג תוצאות משמעותיות משגרת האימונים שלכם ולחזק יותר את גופכם, תוכנית אימוני כוח בקרית חיים תסייע לכם להשיג את יעדי הכושר שלכם. המדריכים המקצועיים במועדון הכושר My Gym ידריכו אתכם בתוכנית אימונים מותאמת אישית לבניית כוח גופני חזק יותר, בגישה נכונה ובטוחה.

אימוני כוח בקרית חיים לשיפור הבריאות והחוזק הגופני

אנשים רבים מאמינים בטעות, שאם מטרתם אינה להיראות כמו מפתחי גוף, תוכנית שמבוססת על אימוני כוח בקרית חיים לא תתאים להם, ולכן הם מתאמנים בעיקר על תרגילי אירובי – ואז הם תוהים מדוע הם מתקשים לבצע שיפורים משמעותיים בבריאותם (הכללית) ובחוזק הגופני שלהם.

חשוב להבין שבניית נפח שריר דורשת הקפדה על תוכנית אימונים אינטנסיבית, ותזונה בריאה מיוחדת, כי התוצאות אינן מתרחשות במקרה, אלא עם משמעת עצמית והדרכה מקצועית.

שומן בבטן התחתונה

כשאנשים משלבים אימוני כוח בקרית חיים בשגרת האימונים שלהם, הם לא רק שורפים קלוריות, אלא גם מגבירים מסת שריר רזה, מה שממריץ את חילוף החומרים.

מסת השריר היא גורם מרכזי בקביעת קצב חילוף החומרים הבסיסי, או מספר הקלוריות שהגוף שורף ביום כדי לשמור על תפקודים פיזיולוגיים.

בקרה על רמות הסוכר בדם

אנשים שסובלים מסוכרת מסוג 2 צריכים לשלב אימוני כוח בקרית חיים בשגרת האימונים שלהם. הסיבה לכך היא שבנוסף לבניית שרירים, אימוני כוח משפרים גם את יכולת השריר לקלוט ולהשתמש בגלוקוז, או סוכר בדם.

חיזוק הבריאות הנפשית

אימוני כוח בקרית חיים משפרים גם תסמינים של דיכאון קליני וחרדה. האימונים מספקים גם הזדמנות להתגבר על מכשולים בסביבה מבוקרת, ולהגביר את החוסן הנפשי.

תוכנית אימונים שמבוססת על הרמת משקולות ברמה נמוכה עד בינונית, ומעבר הדרגתי לאימוני הרמת משקולות במשקלים כבדים יותר, משפיעים באופן משמעותי על הפגת חרדות.

יש לכם את כל הסיבות לשלב אימוני כוח בשגרת האימונים שלכם

עם תוכנית מבוקרת ונכונה של אימוני כוח בקרית חיים, שמורכבת על ידי המדריכים המקצועיים והמיומנים של מועדון הכושר My Gym, תשיגו יתרונות משמעותיים לשיפור החוסן הגופני והנפשי שלכם, ותוכלו להיות גאים בעצמכם, עם כל תוספת משקל לאימוני המשקולות שלכם.

אימוני כוח בקרית חיים

עוד בנושא

אימון בטן

אימון בטן

פילאטיס

פילאטיס בקריות

חדר כושר קרית חיים

חדר כושר בקרית חיים