חדר כושר בקרית ים

חדר כושר בקרית ים

חדר כושר קרית ים

פעילות גופנית מועילה מאוד לחיים ויש לשלב אימוני חדר כושר בקרית ים בשגרה השבועית. במועדון הכושר My Gym תותאם לכם תוכנית אימונים על ידי המדריכים המקצועיים שלנו, בהתאמה ליעדי הכושר שלכם ולמטרותיכם. התוצאות שתחוו יהיו שיפור הרווחה הנפשית, והפחתת הסיכון למחלות.

תוכנית אימונים אידיאלית שמותאמת על ידי מדריכי חדר כושר בקרית ים

מדריכי חדר כושר בקרית ים ממליצים על תוכנית אימונים של שלושה עד חמישה ימים בשבוע, אבל תוכלו להתאמן יותר, אם תרצו, כל עוד תלמדו להקשיב לגוף שלכם ולאזן את עוצמות התרגילים.  חשוב להקפיד על תוכנית אימונים מהנה, שתוביל להגברת המוטיבציה, ושמירה על שגרת האימונים.

ההנחיה הנפוצה של מדריכי כושר היא להקפיד על חצי שעה של פעילות גופנית מתונה בכל יום, בסך הכול מינימום של שעתיים וחצי אימונים מתונים מדי שבוע. אפשרות נוספת היא לבצע שעה ורבע של פעילות אינטנסיבית ועוד שעה ורבע של פעילות גופנית מתונה מדי שבוע, כך שתוכנית האימונים תהיה מאוזנת.

סוגי פעילות גופנית

אם המטרה היא להגביר את עוצמת אימוני חדר כושר בקרית ים כדי לעמוד ביעדי הכושר, הבריאות או הירידה במשקל שלכם, מומלץ לבצע לפחות 45 דקות של פעילות גופנית ביום.

אם אתם מבצעים אימון אירובי אינטנסיבי או הרמת משקולות, מומלץ לתת לגוף לנוח יום אחד בין האימונים, או לכוון את תוכנית האימונים לאזורים שונים בגוף בימים שאחרי האימונים המאומצים. אפשרות נוספת היא פשוט לשנות את שגרת אימוני חדר כושר בקרית ים כך שלא תבצעו פעילות גופנית אינטנסיבית מדי יום.

כמה מילים לסיום

ברוב המקרים, תרגילים עדינים כמו הליכה או חוג פילאטיס בטוחים למצבי כאבים לאחר אימונים אינטנסיביים. אימונים רגועים יותר גם תומכים בגוף ומסייעים להתאוששות מהירה יותר, אבל חשוב לנוח אם אתם חווים תסמיני עייפות או כאבים.

אפילו ספורטאים מקצועיים לוקחים ימי חופש מאימונים. שגרת אימונים מאוזנת וקבועה במסגרת חדר כושר בקרית ים תאפשר לכם להשיג את היתרונות של אימונים יעילים, והמדריכים המיומנים שלנו במועדון הכושר My Gym ישמחו להנחות אתכם בהרכבת תוכנית אימונים אישית שתסייע לכם להשיג את מטרותיכם.

 

חדר כושר בקרית ים

עוד בנושא

אימון בטן

אימון בטן

פילאטיס

פילאטיס בקריות

חדר כושר קרית חיים

חדר כושר בקרית חיים