זומבה

שיטת אימון גופני אירובי באמצעות ריקוד שפותחה על ידי הכוראוגרף אלברטו פרס בקולומביה בשנות ה 90 השיטה מבוססת על שילוב תנועות ריקוד המושפעות מסגנונות שונים לצלילי מוזיקה לטינית, מערבית ומזרחית, במטרה להפוך את האימון הגופני למהנה.

זומבה בקריות

שיעורי זומבה בקריות מתבצעים לקצב מוסיקת סלסה ופלמנקו, ומרגישים יותר כמו מסיבת ריקודים מאשר אימון, וזה בדיוק מה שהופך את החוגים של My Gym לפופולריים כל כך. אימון הריקוד בהשראה לטינית הוא אחד משיעורי האימון הקבוצתי הפופולריים שלנו.

מאפייני שיעורי זומבה בקריות

שיעורי זומבה בקריות עתירי האנרגיה מיועדים למתאמנים בכל רמות הכושר וכוללים צעדי ריקוד כוריאוגרפיים שאולי תראו במועדון לילה. אין צורך להיות רקדנים מקצוענים כדי להרגיש רצויים  בשיעור זומבה. השיעורים מציבים את הדגש על תנועה מהנה, ללא צורך בהתאמה לקצב המוסיקה.

ישנם מספר סוגים שונים של שיעורי זומבה, מאימון אקווה זומבה ועד שיעורים כמו זומבה חיטוב המשלבים משקולות לשריפת קלוריות נוספת ואימוני כוח. יש אפילו שיעורי זומבה לילדים. השיעורים נמשכים שעה ומאפשרים השגת תוצאות ממוצעות של שריפת 369 קלוריות – יותר מקיקבוקסינג אירובי או אירובי צעדים.

במהלך אימוני זומבה בקריות תהנו מאימון אירובי נהדר שממיס שומן, מחזק את הליבה ומשפר את הגמישות.

זומבה היא אחת משיגעונות הכושר הכי כיפיים ורב – תכליתיים שהגיעו מזה זמן רב

ניתן להתאים שיעורים כמעט לכל רמת כושר. למרות שרוב הזומבה כרוכה במהלכים בעלי השפעה רבה כמו קפיצות, ניתן לשנות את התרגילים כך שיתאימו לרמת הכושר האישית. אם אתם מעוניינים בתוכנית אימוני כוח כוללת, חפשו שיעור זומבה בקריות שמשלב אימוני משקולות קלים לחיזוק פלג הגוף העליון.

ניתן להתחיל לאט אם צריך, או שניתן לרקוד היטב אם רמת הכושר שלכם מצוינת. אם אתם פשוט אוהבים להניע את הגוף בקצב המוסיקה, אז אימוני זומבה יתאימו לכם.

נרשמים עכשיו ונהנים מהיתרונות לטווח הקצר והארוך

שיעורי זומבה בקריות, כחלק ממערכת החוגים של מועדון הכושר My Gym, שיש לו ותק של שנים רבות בתחום, מאפשרים לכם ליהנות מאימונים שמבוצעים בהדרכת מיטב המומחים בתחום, כך שתוכלו ליהנות מהיתרונות הבריאותיים מיד, ומהיתרונות של שיפור הרווחה הנפשית, שיפור הבריאות וחיטוב הגוף, בטווח הארוך.

כל אחד יכול להצטרף לשיעור זומבה, גם ללא רקע מוקדם בריקוד, ובכל רמת כושר. המדריכים שלנו מתאימים את מערך השיעורים לרמת הכושר של המתאמנים, כי המטרה היא ליהנות ולשמור על כושר.

חוג זומבה בקריות

חוג זומבה בקריות הוא החלק המהנה של תוכנית אימונים, כי האימון מרגיש יותר כמו מסיבת ריקודים מאשר אימון כושר מפרך. במועדון הכושר My Gym תוכלו להירשם לחוג זומבה שמועבר על ידי מיטב המדריכים, וליהנות משיעורים כיפיים שיובילו לשיפור מצב הרוח, הפגת העייפות וכמובן, שריפת קלוריות.

פעילות גופנית צריכה לגרום לכם להתאמן, וזה מה שמחכה לכם בחוג זומבה בקריות

אין אימון טוב יותר מאשר חוג זומבה בקריות, שמבוסס על תרגילי ריקוד מדהימים להשגת ושימור המטרות הבריאותיות שלכם. אין צורך להיות רקדנים מקצועיים ומעולים, אלא רק להירשם לחוג, ולתת לקצב להדריך אתכם. המדריכים בשיעור מתאימים את האימונים לכל רמת כושר, כך שכל אחד יכול להשתתף.

שריפת קלוריות

היתרון הספציפי הזה של חוג זומבה בקריות די ברור לרוב המתאמנים. זומבה, בבסיסה, היא כולה תנועה, בין אם זה ריקוד המרנגה; תרגילי ירכיים; ואפילו תרגילי כושר, כמו שכיבות סמיכה, שמשולבים בשגרת זומבה. למעשה, אתם יכולים לשרוף בין 600-1,000 קלוריות במפגש זומבה בודד.

השיעור ממכר, כך שהוא יוביל אתכם להתאמן יותר!

כפי שיגידו לכם רבים מתומכיו, חוג זומבה בקריות ממכר ביותר, אבל זוהי התמכרות בריאה. קחו בחשבון את המשמעות: תרצו להמשיך לעשות זומבה, מה שיוביל אתכם לרצות להמשיך להתאמן. שיעור זומבה כל כך מהנה, מפני שהוא אינו מרגיש כמו אימון רגיל.

הפחתת חרדה

היתרון הבלתי ידוע של זומבה – וסיבה חלקית להצלחתה הבינלאומית, הוא שזוהי פעילות גופנית שמסיחה את הדעת מכל האירועים המלחיצים שאנשים רבים מתמודדים איתם בחייהם. במהלך שיעור חוג זומבה בקריות, אתם פשוט שקועים בקצב ההיפנוטי ושוכחים מהבעיות שלכם.

אימון לכל הגוף

ריקוד זומבה הוא תרגיל לכל הגוף: השיעור כולל את הפעלת הרגליים עם הצעדים, חיזוק הידיים בתנועות נדנוד ושכיבות סמיכה, ופיתוח שרירי הבטן והישבן עם כפיפות בטן.

צעדי הריקוד והתנועות מתבצעים במהירויות שונות, כך שהיתרון החשוב ביותר נוגע לשיפור בריאות הלב וכלי הדם עם הקפדה על השתתפות קבועה בשיעורי חוג זומבה בקריות במסגרת החוגים הזמינים לכם במועדון הכושר My Gym.

 

עוד בנושא

אימון בטן

אימון בטן

פילאטיס

פילאטיס בקריות

חדר כושר קרית חיים

חדר כושר בקרית חיים